بهمن آزموده از «غزال‌های عشق» پرده برداری کرد

نمایشگاه تازه‌ترین آثار حجم بهمن آزموده، هنرمند مجسمه ساز کشورمان با نام «غزال‌های عشق» در نگارخانه لرزاده مؤسسه فرهنگی-هنری صبا، گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی-هنری صبا، وابسته به فرهنگستان هنر، با گشایش نمایشگاه «غزال‌های عشق» در نگارخانه لرزاده این مجموعه، از تازه‌ترین آثار حجم این هنرمند مجسمه ساز کشورمان پرده‌برداری شد. این نمایشگاه در برگیرنده بیش از سی اثر حجم، از تندیس واره‌های غزال‌ها و آهوهاست، که همه با چوب ساخته شده‌اند. شیوه مخصوص این هنرمند در انتزاع فرم و ظرافت‌های فیگوراتیو خاص و ترکیب های ابداعی که با ویژگی‌های زیبایی شناسی خاص او در آثار حجم چند سال اخیرش معرف یک سبک آشنا شده است، در این آثار نمود چشمگیری دارد.

بازپرداخت خلاقه سنت‌های نگارگری و نقاشی کهن ایرانی، در ارائه بدیع یکی از نمادهای دیرین این سنت تصویری (غزال) و اجرای تندیس واره‌ها در فضا و حال و هوایی مدرن و مبتنی بر نوآوری در فرم و تکنیک، جلوه‌هایی از استمرار نشانه شناسی سنت‌های هنری این سرزمین را در شیوه و بیانی معاصر و امروزین نمود می‌بخشد.

نمایشگاه آثار بهمن آزموده که روز یکشنبه، 12 آبان ماه، با حضور علاقه‌مندان در نگارخانه لرزاده مجموعه صبا «سرای نقش گستران ایران» گشایش یافت، میزبان عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات