نمایشگاه عکس «حج» در خانه عکاسان ایران برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: یکصد و دومین دوره نمایشگاه خانه عکاسان ایران با عنوان (حج) از یکم تا دهم دی ماه سال جاری و به مناسبت ماه ذی الحجه درمحل گالری خانه عکاسان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این نمایشگاه 70 اثر از16 عکاس حرفه ای در زمینه مستند اجتماعی، معماری و انتزاعی با موضوع سفرحج و شهر مقدس مکه و مدینه، در معرض دید علاقه مندان قرار می‌گیرد .
مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ، 1 دی ماه 86 ساعت 17 خواهد بود و عکس هایی از حسین اسماعیلی ، رسول اولیاءزاده، احسان باقری، علیرضا برادرا، داوود جلیلی نژاد ، عباس حاجی پور ، محمد صادق حیدری ، علی اصغر داوود آبادی ، وحید سالمی، محسن سلیمانی، کمال الدین شاهرخ ، زنده یاد صمد قاسمی ، رجبعلی قهرمانی، بابک کسمائی، احمد معینی جم، منوچهر یگانه دوست و ... به نمایش گذاشته خواهد شد .
ارائه آثاری از مکه و مدینه 40 سال گذشته و همچنین متنوع بودن عکس ها در حوزه های اجتماعی، انتزاعی و خلاقه از جمله ویژگیهای منحصر به فرد این نمایشگاه به شمار می آید .
علاقه مندان برای بازدید این نمایشگاه می توانند از 2 تا 10 دی ماه از ساعت 9 صبح تا 19 به خانه عکاسان ایران حوزه هنری مراجعه کنند .



دیدگاه‌ها و نظرات