نمایشگاه 25 سال پوستر تئاتر ایران در مؤسسه فرهنگی هنری صبا

مؤسسه فرهنگی- هنری صبا با نمایشگاه «25 سال پوستر تئاتر ایران » ، هم‌زمان با بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، کارنامه این هنر در ایران را در نگارخانه لرزاده، به نمایش خواهد گذاشت.

مؤسسه فرهنگی- هنری صبا با ارائه شاخص‌ترین پوسترهای تئاتر ایران طی 25 سال پس از انقلاب، به کارنامه این هنر در ایران می‌پردازد. این مؤسسه با نمایشگاه «25  سال پوستر تئاتر ایران » ، هم‌زمان با بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، کارنامه این هنر در ایران را در نگارخانه لرزاده، به نمایش خواهد گذاشت.

این نمایشگاه شامل آثاری از 52 هنرمند است که از میان نزدیک به هشتصد پوستر، انتخاب و جمع‌آوری شده است. آثار فوق از مراکزی همچون مرکز هنرهای نمایشی ، ‌تئاتر شهر ، ‌بنیاد ایران شناسی ، ‌کمیته انجمن صنفی طراحان گرافیک ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین آرشیو و مجموعه‌های شخصی هنرمندان گرافیک و تئاتر ایران ، تهیه و برای ارائه در نمایشگاه ، جمع آوری شده است.

در این نمایشگاه که در دو بخش مرور و مسابقه برگزار می‌شود ، بسیاری از آثار شاخص پوستر و گرافیک ، در عرصه تئاتر ، برای اولین بار در کشور ، به نمایش گذاشته‌ خواهدشد.

آثار شاخصی از هنرمندانی همچون مرتضی ممیز ، آیدین آغداشلو ، ابراهیم حقیقی ، صادق بریرانی ، ساعد مشکی ، قباد شیوا ، رضا عابدینی ، یوریک کریم مسیحی ، فرزاد ادیبی و ... در این نمایشگاه ارائه خواهند شد . این نمایشگاه که روز 16 بهمن ، رأس ساعت 17 ، در مؤسسه فرهنگی- هنری صبا گشایش می‌یابد ، تا 16 اسفند ، آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

افتتاحیه :
 
سه شنبه 16/11/1386- ساعت 17

 
 زمان :
 
17/11/1386 لغایت 16/12/1386  از ساعت 10 الی 19
جمعه ها از ساعت 14 الی 19
 
 مکان :
 
موسسه فرهنگی هنری صبا
میدان فلسطین -جنب سینما فلسطین - خیابان شهید برادران مظفر- شماره 53 - تلفن: 11-66494508 - فاکس: 66494512

 
برگزارکننده :
 
فرهنگستان هنر
موسسه فرهنگی هنری صبا

 
 با همکاری :
 
مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
موسسه بین المللی تئاتر(مرکز ایران )
مرکز هنرهای تجسمی

دیدگاه‌ها و نظرات