برای اولین بار در کشور راه اندازی شد؛ کلوپ عکاسی برای شناسایی استعدادهای جوان

اولین کلوپ مجهز به استودیوی عکسبرداری و چاپ عکس به منظور پشتیبانی ازاستعدادهای جوان در تهران راه اندازی و آغاز به کار کرد .

به گزارش خبرنگارموج، مهمترین هدف از راه اندازی E-club کمک به دانشجویان و هنرآموزان عکاسی برای انجام پروژه های عکاسی از عکس برداری تا چاپ و لمنت است .
آرمان جاویدان مدیر دفتر نمایندگی المپوس در ایران، در مراسم افتتاح این کلوپ گفت: این مکان فرهنگی از سوی شرکت نیکسان آسیا و با همکاری المپوس ژاپن راه اندازی شده است .
وی اظهار داشت: کلوپ عکاسی المپوس با تکیه بر تکنولوژی دیجیتال و قرار دادن تجهیزات کامل یک استودیوی عکاسی دیجیتال، زمینه را برای کشف و بروز استعدادهای علاقمند به عکاسی فراهم آورده است .
به گفته جاویدان؛ E-Club مجهز به دوربین ها و لنزهای دیجیتالی، ست نورپردازی با سیستم پانتوگراف سقفی و ابزار جانبی و ... است و در دو بخش پرازش و چاپ به جدیدترین تجهیزات مجهز می باشد .
مدیرعامل نیکسان آسیا تصریح کرد: دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقمند برای حضور در این کلوپ از تخفیف هایی بین 50 تا 70 درصد برخورار خواهند بود .
وی با بیان اینکه حدود 350 میلون ریال برای راه اندازی این واحد فرهنگی به غیر از مکان آن هزینه شده است، اضافه کرد: در این کلوپ مدرکی داده نمی شود بلکه فقط برای ارائه آموزش های تکمیلی به علاقمندان راه اندازی شده است .
مدیر دفتر نمایندگی المپوس در ایران از دو سال برنامه ریزی و فعالیت برای راه اندازی این کلوپ در تهران و ایران خبر داد .
وی دورنمای این کلوپ را برگزاری تورهای عکاسی کوتاه مدت، مسابقات و جشنواره های عکاسی و دیگر فعالیت های فرهنگی دانست که تمام علاقمندان برای استفاده از خدمات E-Club باید ابتدا به عضویت رایگان این مجموعه در آیند .
جاویدان سهم بازار دوربین های عکاسی المپوس در ایران را 20 درصد اعلام کرد و گفت: 50 درصد محصولات و تجهیزات المپوس در ژاپن و مابقی در کشورهای اندونزی، مالزی و فیلیپین تولید می شود .
مدیرعامل نیکسان آسیا در پاسخ به اینکه "آیا ژاپنی ها برنامه ای برای راه اندازی خط تولید دوربین در ایران دارند؟" گفت: تکنولوژی و میزان مصرف دوربین عکاسی در ایران آن قدر نیست که برای ژاپنی ها و شرکت المپوس توجیه اقتصادی ایجاد خط تولید، وجود داشته باشد .
یادآور می شود که E-CLUB در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، خیابان بیستون، بین 16 و 18 پلاک 78 واقع شده است .

دیدگاه‌ها و نظرات