نمایشگاه نقاشی آزاده خواجه نصیر افتتاح شد

نمایشگاه نقاشی آزاده خواجه نصیر با بیست و دو تابلوی نقاشی و بیست تابلوی طراحی در نگارخاه ممیز خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.

نمایشگاه نقاشی آزاده خواجه نصیر با بیست و دو تابلوی نقاشی و بیست تابلوی طراحی در نگارخاه ممیز خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.

به گزارش سایت خبری خانه هنرمندان ایران، آزاده خواجه نصیر درباره برگزاری سومین نمایشگاه انفرادی خود گفت: اولین بار است که نمایشگاهم را درخانه هنرمندان ایران برگزار می‌کنم.تابلوهایی را که در این نمایشگاه عرضه کرده‌ام حاصل یکسال ایده پردازی، طراحی و نقاشی است. البته هر تابلو براساس ذهنیت وحالت آن لحظه خاص شکل گرفته است موضوع تمامی تابلوهایم انسان است و به همین دلیل دراین تابلوها فیگوراتیو هستند و از رنگ‌های اکسپرسیو بهره برده‌ام. همواره سعی دارم به موضوعات اجتماعی به خصوص وضعیت زنان ایرانی بپردازم و خود را ملزم می‌دانم که هر تابلو پیامی برای مخاطب داشته باشد.

خواجه نصیر درباره مزیت محدودیت زمان در اجرای تابلوهایش گفت: زمان زیادی برای به اتمام رساندن تابلوها وعرضه شان در این نمایشگاه نداشتم، اما همین محدودیت زمانی باعث شد تا نقاشی‌هایم برای این نمایشگاه یکدست تر باشند و در روندی قرار گرفته بودم که اجرای ایده‌هایم در هر تابلو آسان تر صورت می‌گرفت و به نتایج بهتری رسیدم.

نمایشگاه آزاده خواجه نصیر از هفدهم تا بیست و دوم در نگارخانه ممیز خانه هنرمندان ایران برپاست.

دیدگاه‌ها و نظرات