نمایشگاه آثار عکاسی « زن و مقاومت »

موزه هنرهای معاصر فلسطین از 9 تیر ماه، میزبان نمایشگاهی از عکس‌های هنرمندان عکاس ایرانی با موضوع « زن و مقاومت»، خواهد بود.

موزه هنرهای معاصر فلسطین از 9 تیر ماه، میزبان نمایشگاهی از عکس‌های هنرمندان عکاس ایرانی با موضوع « زن و مقاومت »، خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی موزه هنرهای معاصر فلسطین، وابسته به فرهنگستان هنر، این موزه از 9 تیرماه، میزبان نمایشگاهی از آثار عکاسی هنرمندان کشورمان، با موضوع زن و دفاع مقدس، خواهد بود. در این عکس‌ها روایت تصویری حضور زن در عرصه دفاع مقدس، نقش زن در جبهه و پشت جبهه، و در صحنه‌های حمایت و پشتیبانی مالی، تدارکاتی، عاطفی و معنوی از رزمندگان و همچنین حضور فراگیر زن در عرصه‌های اجتماعی مرتبط با جبهه و جنگ را شاهد خواهیم بود. این عکس‌ها جلوه‌های به یاد ماندنی و خاطره انگیزی از سال‌های دفاع مقدس و حضور زنان و مادران در این عرصه‌ها را به نمایش می‌گذارد.

این نمایشگاه شامل بیش از شصت اثر از 45 هنرمند عکاس بوده و در گزینش آن‌ها، به جنبه‌های هنری، زیبایی شناختی و حرفه‌ای عکس‌ها، توجه وی‍ژه‌ای شده است.

نمایشگاه عکس « زن و دفاع مقدس» روز یکشنبه 9 تیر ماه ، ‌رأس ساعت 17، با حضور هنرمندان و عکاسان و عموم علاقه‌مندان، در موزه هنرهای معاصر فلسطین گشایش خواهد یافت.

گفتنی است این موزه برپایی نمایشگاه‌های عکس را به عنوان یکی از اصلی‌ترین محورها و اولویت‌های کار خود تداوم خواهد داد. تاکنون موزه فلسطین میزبان ده‌ها نمایشگاه عکس از هنرمندان و عکاسان ایران و جهان اسلام بوده است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات