کوروش قاضی مراد در گالری ویژه

نمایشگاهی از آثار کوروش قاضی مراد تحت عنوان "خطاطی و طراحی فرم و فضا در خط" در گالری ویژه برگزار می شود.

نمایشگاهی از آثار کوروش قاضی مراد تحت عنوان "خطاطی و طراحی فرم و فضا در خط" در گالری ویژه برگزار می شود.
این نمایشگاه در روز ۱۸ مرداد ماه افتتاح خواهد شد و در آن دوازدهمین آثار نمایشگاه از سری مجموعه آثار خطاطی وی که تاکنون در کشورهای مختلف به نمایش گذاشته شده است و شامل ۴۰ اثر دستنویس و طراحی آزادانه خط در فضای کاملا مدرن می باشد به نمایش در خواهد آمد.
همچنین کارگاه آموزشی دو روزه ای نیز با هماهنگی نگارخانه ویژه جهت آشنایی هنرجویان با خط و شیوه های طراحی آن در کنار این نمایشگاه برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه تا ۲۵ مرداد ماه در نگارخانه ویژه واقع در خیابان خرمشهر، خیابان عربعلی، کوچه سوم، شماره ۱۹ پذیرای علاقه مندان خواهد بود.
کوروش قاضی مراد متولد ۱۳۴۸، فارغ التحصیل ممتاز انجمن خوشنویسان ایران، فارغ التحصیل صنایع چوب و کاغذ سازی، عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، عضوانجمن طراحان گرافیک آمریکا، عضو انجمن هنرمندان نقاش ، عضو انجمن بین المللی روزنامه نگاران، موسس و مدیر هنری شرکت تبلیغاتی اندیشه سبز، مدیر هنری ماهنامه نشانی، مدرس در موسسه ویژه، داور جشنواره مطبوعات (۸۳ و ۸۴)، مدیر هنری روزنامه های نشاط، عصر آزادگان ، اخبار اقتصاد حیات نو و همبستگی و .. می باشد.
وی تا کنون نمایشگاههای مختلفی را برگزار کرده است که از مهمترین آنها می توان به نمایشگاه گروهی گرافیک در فرانسه، نمایشگاه گروهی گرافیک در بلژیک، نمایشگاه خطاطی در آمریکا و... اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات