نگارخانه صبا ، هر هفته میزبان یک نمایشگاه از هنرمندان جوان می شود

مؤسسه فرهنگی-هنری صبا با هدف ایجاد فضای مناسب و مطلوب جهت ارائه آثار هنرمندان و در راستای حمایت از هنرمندان مستقل، نوگرا و جوان کشور و ایجاد امکان نمایش آثار آن‌ها به صورت هفتگی، دو نگارخانه صبا را تبدیل به مکان‌های دائمی نمایشگاه‌های این هنرمندان به صورت هفتگی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی-هنری صبا، وابسته به فرهنگستان هنر، این مؤسسه با هدف ایجاد فضای مناسب و مطلوب جهت ارائه آثار هنرمندان و در راستای حمایت از هنرمندان مستقل، نوگرا و جوان کشور و ایجاد امکان نمایش آثار آن‌ها به صورت هفتگی، دو نگارخانه صبا را تبدیل به مکان‌های دائمی نمایشگاه‌های این هنرمندان به صورت هفتگی خواهد کرد. به این ترتیب نگارخانه‌های صبا و لرزاده، از این پس هر هفته، میزبان هنرمندان جوان به صورت گروهی و انفرادی می‌شوند.

مؤسسه صبا، این دو گالری را با هدف بسترسازی جهت ارائه مطلوب و تخصصی آثارهنرهای تجسمی و شناسایی و معرفی استعدادها، توانمندی‌ها و خلاقیت‌های هنرمندان جوان از سراسر ایران به این گروه اختصاص می‌دهد. همچنین با این اقدام و بررسی قابلیت‌ها و تجربه‌های این هنرمندان و ایجاد زمینه مناسب، برای ارتباط، تبادل و تعامل فرهنگی-هنری باعث پیوند گسترده‌تر میان قشر هنرمند، از سراسر کشور شده و گامی در نزدیک‌تر شدن هنرهای تجسمی به متن جامعه برمی‌دارد.

کلیه هنرمندان علاقه‌مند به برگزاری نمایشگاه، به صورت انفرادی یا گروهی، می‌توانند با ارسال CD آثار خود به مؤسسه صبا، درخصوص اولویت ها، زمان بندی ها، و دیگر شرایط شرکت خود اقدام کنند. آثار رسیده در شورای علمی این مؤسسه بررسی و زمان برگزاری نمایشگاه متعاقباً به متقاضیان اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات