• 021-88014857, 021-77650781
  • تلگرام: 09302280373
  • eshop@negarkhaneh.ir

فروشگاه
بررسی و خرید آنلاین

اریگامی
آموزش مرحله به مرحله

اریگامی یا هنر کاغذ و تا، شعریست خلاقه که در هارمونی موجود در صفحه، خط، تا و رنگ کاغذ شکل می‌گیرد. ساخت ارگامی به عنوان وسیله‌ای برای بیان آزاد احساسات سال‌هاست که بعنوان شیوه‌ای جدید از خلق هنری مورد قبول قرار گرفته. ارگامی از طریق خم‌ها شرح می دهد که مردم در رابطه با سوژه‌های طبیعی مانند پرندگان، حیوان‌ها و گل‌ها چه احساسات و افکاری دارند .(آکیرا یوشیزاوا) در این مجموعه آموزشی اریگامی با بیش از 30 دیاگرام ساده تا متوسط و بیش از 300 ساعت فیلم آموزشی سعی بر آن شده تا هنرجو با نحوه ساخت این آثار آشنا گردد. این پکیج به زبان انگلیسی می باشد.

۸۰,۰۰۰ ۶۰,۰۰۰ریال
اضــافه به ســبد خریـد
تکنیک‌های Matte Painting برای طراحی مفهومی

در این درس، فرانچسکو کوروینو شیوه خاص خود برای طراحی محیط‌های انتزاعی و رویکرد واقع گرایانه خود برای طراحی مفهومی در صنعت فیلم سازی را آموزش می دهد.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
طراحی هنر مفهومی 2
تصویر سازی با کمک Modo و Photoshop

در این درس آرون لیمونیک پروسه نقاشی و طراحی را با استفاده از نرم افزار سه بعدی و رنگ آمیزی دو بعدی شرح می‌دهد.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
طراحی هنر مفهومی 1
طراحی ترکیبی

در این درس آرون لیمونیک چند شیوه سریع طرح زدن برای استفاده در محیط های مختلف طراحی‌ را آموزش خواهد داد.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
مجسمه سازی و رنگ آمیزی ماکت
مدرس جوردو شل از استودیو کریتور

در این مجموعه آموزشی یکی از قدرتمند‌ترین مجسمه سازان هالیود، جوردن شل تکنیک‌هایی را که برای ساخت موجودی پویا بکار می‌برد به نمایش می‌گذارد.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
طـراحـی پـرتـره
زن و مرد

در این مجموعه از اصول طراحی با نحوه کشیدن پرتره اشنا خواهید شد.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
آموزش سریع Zbrush
مجموعه کامل

در این آموزش سعی بر آن شده تا نرم‌افزار Zbrush را به صورت متدیکال و قدم به قدم تشریح کرده تا از اینکه تکنیک‌ها و ابزار مهم و اساسی برای شروع مدلینگ در اختیار هنر جو قرار دارد اطمینان حاصل گردد.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
آموزش سریع مدل‌سازی
در3ds Max بخش یک تا پنج

در این آموزش سعی بر آن شده است که مدلینگ در 3ds Max را به صورت متدیکال و قدم به قدم تشریح کرده تا از اینکه تکنیک‌ها و ابزار مهم و اصلی برای شروع مدلینگ در اختیار هنر جو قرار دارد اطمینان حاصل گردد.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
آموزش سریع ساخت اسکلت حرکتی
در3ds Max بخش یک تا پنج

نحوه آموزش در این مجموعه همانند دیگر مجموعه‌های آموزشی Digital Tutor می‌باشد، به‌طوری که ساخت اسکلت حرکتی در 3ds Max را به صورت متدیکال و قدم به قدم تشریح می‌کند.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
تکنیک های تصویرگیری کتاب مصور
مجموعه کامل -جلد کتاب

در این سری آموزشی با قواعد و مراحل طراحی و رنگ آمیزی جلد برای کتاب مصور آشنا خواهید شد.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
کشیدن فیگور متحرک
مجموعه کامل

در این سری آموزشی با قواعد کشیدن فیگور بصورتی آشنا می شوید که فیگور طراحی شده متحرک بنظر بیاید

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
مبانی پرسپکتیو
مجموعه فیلم آموزشی ۳ قسمتی

این پکیج به زبان انگلیسی می باشد. در این سری از قواعد و اصول پرسپکتیو «گری میر» استاد تصویرگری نه تنها شما را با مفاهیم اساسی پرسپکتیو آشنا می‌سازد بلکه این مفاهیم را در عمل با استفاده از مثال و تمرین به نمایش می گذارد. مبانی پرسپکتیو 1 قواعد و مفاهیم پرسپکتیو تک نقطه‌ای: مفاهیم اولیه پرسپکتیو از یک نقطه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. مبانی پرسپکتیو 2 قواعد و مفاهیم پرسپکتیو دو نقطه‌ای: در ادامه بحث مبانی یک به پرسپکتیو دو نقطه‌ای می‌پردازیم. گری متد‌های اندازه گیری و تناسب صحیح در پرسپکتیو دو نقطه‌ایی را بررسی می‌کند. مبانی پرسپکتیو 3 اصول و مفاهیم پرسپکتیو سه نقطه‌ای: با توضیح پرسپکتیو سه نقطه‌ای آغاز می‌شود. در اینجا گری پرسپکتیو سه نقطه‌ای را مورد بررسی قرار می‌دهد و واژگان و مفاهیم اصلی را به منظور نشان دادن این نکته که در چه موقع از پرسپکتیو سه نقطه‌ای باید استفاده کرد مورد بررسی قرار می‌دهد.

۲۸۰,۰۰۰ ۱۹۰,۰۰۰ریال
اضــافه به ســبد خریـد
کارگاه آناتومی
مجموعه فیلم آموزشی ۵ قسمتی

این پکیج به زبان انگلیسی می باشد. در اولین بخش از سری فیلم های آموزشی با تمرکز بر آناتومی انسان به عنوان یک هنر فیگوراتیو، نقاش فیگور و مربی چارلز هو به بررسی نقاط کلیدی در ساختار اسکلتی و عضلانی همچنین متدهایی برای حفظ تناسب و رابطه صحیح در میان ساختارهای مختلف بدن انسان می پردازد. در بخش دوم از سری آموزش‌ها آناتومی انسان به عنوان یک هنر فیگوراتیو، نقاش فیگور و مربی چارلز هو قواعد و اصول تناسب و ترکیب ساختار، که در بخش اول مورد بحث وبررسی قرار گرفته است را بست و گسترش می‌دهد، و آن‌ها را در محیط استودیو و نقاشی فیگور زنده آداپته کرده به کار می‌برد. ...

۴۸۰,۰۰۰ ۳۹۰,۰۰۰ریال
اضــافه به ســبد خریـد
مبانی پرسپکتیو ۳
قواعد و مفاهیم پرسپکتیو سه نقطه ای با گری میر

این سری از قواعد و اصول پرسپکتیو نه تنها هنرمند را با مفاهیم اساسی پرسپکتیو آشنا می‌سازد بلکه این مفاهیم را در عمل با استفاده از تمرین‌ها و مثال‌هایی که استاد تصویرگری «گری میر» مورد بررسی قرار می‌دهد به نمایش می گذارد.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
مبانی پرسپکتیو ۲
قواعد و مفاهیم پرسپکتیو دو نقطه ای با گری میر

این سری از قواعد و اصول پرسپکتیو نه تنها هنرمند را با مفاهیم اساسی پرسپکتیو آشنا می‌سازد بلکه این مفاهیم را در عمل با استفاده از تمرین‌ها و مثال‌هایی که استاد تصویرگری “گری میر” مورد بررسی قرار می‌دهد به نمایش می گذارد.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
مبانی پرسپکتیو ۱
قواعد و مفاهیم پرسپکتیو تک نقطه ای با گری میر

این سری از قواعد و اصول پرسپکتیو نه تنها هنرمند را با مفاهیم اساسی پرسپکتیو آشنا می‌سازد بلکه این مفاهیم را در عمل با استفاده از تمرین‌ها و مثال‌هایی که استاد تصویرگری “گری میر” مورد بررسی قرار می‌دهد به نمایش می گذارد.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
ساختمان و آناتومی بالاتنه‌ی انسان
کارگاه آناتومی ۵

در این قسمت از آموزش‌ها با تمرکز بر عنوان ساختار و آناتومی نیم تنه، طراح فیگور «چارلز هو» با رویکرد یکسانی نسبت به دروس گذشته به بحث در مورد ساختارهای بنیادین اسکلتی تا گردن، ستون فقرات، قفسه سینه، لگن و شانه‌ها می‌پردازد. پس از بحث در مورد ساختار اولیه و تناسب‌ها، شروع به تفکیک گروه‌های عضلانی ابتدایی می‌کند. این پکیج به زبان انگلیسی می باشد.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
آناتومی سر انسان
کارگاه آناتومی ۴

در این بخش از سری آموزش‌های آناتومی انسان با عنوان آناتومی سر انسان، طراح فیگور چارلز هو آناتومی سر انسان را در بخش‌های کوچک مورد بررسی قرار می دهد. با تناسب کلی، نقشه‌ها و نقاط کلیدی ساختمان شروع کرده، سپس چگونگی استفاده از این قواعد برای کشیدن مدل زنده را شرح می دهد. این پکیج به زبان انگلیسی می باشد.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
ساختار اسکلتی، مکانیک و تناسب
کارگاه آناتومی ۳

این پکیج به زبان انگلیسی می باشد. در این قسمت از سری آموزش‌های آناتومی انسان با عنوان ساختار اسکلتی، مکانیک و تناسب، مربی «چارلز هو» سیستم اسکلت بندی انسان را به قطعات کوچک‌تری بر اساس اینکه چه رابطه‌ای با کشیدن یک فیگور داینامیک دارد تقسیم می‌‌کند. چارلز با تناسب و ساختار شروع کرده و سپس استخوان بندی انسان را در نُه ساختار اصلی بخش بندی می کند: سر، شانه ها، قفسه سینه ، ستون فقرات، لگن، بازوان، پاها، دست ها و کف پا. او نشانه‌های اصلی و نقشه های هر ساختار را به قطعات کوچک‌تر تقسیم و ویژگی‌های خاص استخوان‌ها که برای مکانیک و حرکت مهم و حیاتی است را شناسایی می کند. چارلز همچنین به بحث و بررسی مکانیک اسکلت هر ساختار می‌پردازد تا دریافتی دقیق از خاصیت مکانیکی سیستم اسکلتی بدن، به منظور دستیابی به یک نقاشی واقعی و پویا تر از فیگور، ارائه می دهد.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
قواعد طراحی فیگور
کارگاه آناتومی ۲

در بخش دوم از سری آموزش‌ها آناتومی انسان به عنوان یک هنر فیگوراتیو، نقاش فیگور و مربی چارلز هو قواعد و اصول تناسب و ترکیب ساختار، که در بخش اول مورد بحث وبررسی قرار گرفته است را بست و گسترش می‌دهد، و آن‌ها را در محیط استودیو و نقاشی فیگور زنده آداپته کرده به کار می‌برد. این پکیج به زبان انگلیسی می باشد.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
ساختار و تناسب
کارگاه آناتومی ۱

این پکیج به زبان انگلیسی می باشد. در اولین بخش از سری فیلم های آموزشی با تمرکز بر آناتومی انسان به عنوان یک هنر فیگوراتیو، نقاش فیگور و مربی «چارلز هو» به بررسی نقاط کلیدی در ساختار اسکلتی و عضلانی همچنین متدهایی برای حفظ تناسب و رابطه صحیح در میان ساختارهای مختلف بدن انسان می پردازد. در طول درس چارلز بارها با مراجعه به مجسمه اسکلت بدن انسان نه تنها روشن می سازد چگونگه قطعات تشکیل دهنده اسکلت به یکدیگر متصل شده اند بلکه مهم تر از آن نشان میدهد این قطعات چگونه در ارتباط با یکدیگر حرکت می‌کنند. در نتیجه با ارئه یک نقشه راه واضح برای حفظ تناسب وارتباط صحیح به شما در طراحی فیگور کمک می کند.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
ساخت مجسمه یک شخصیت دیوید منگ

این پکیج به زبان انگلیسی می باشد. در این فیلم آموزشی، طراح موجود «دیوید منگ» شما را با مراحل طراحی و ساخت ماکت یک شخصیت به سبک خود آشنا می کند. کار خود را از مونتاژ آرماتور و محکم کردن شروع می‌کند و به این وسیله روش خود را برای ساخت مجسمه‌ای محکم و در عین حال انعطاف پذیر به نمایش می‌گذارد. در این مرحله شروع به اضافه کردن گِل برای نشان دادن فرم‌های شخصیت ارانگوتانش می کند این در حالی است که، مسایل ویژه آناتومی شخصیت و انتخاب‌های خلاقانه‌ای را که برای ساخت فرم انجام می‌دهد تشریح می‌کند. سپس با استفاده از ابزار شروع به تنظیمات ریز، از جمله ساخت چین خوردگی‌ها و اصلاح فرم‌ها قبل از حرکت به مرحله جزئیات، می‌کند. در مرحله اضافه کردن جزئیات چگونگی ساخت چین و چروک، خلل و فرج پوست و همچنین چگونگی ساخت خزهای بلند را تشریح می کند. در نهایت دیوید یک ارانگوتان بسیار باور پذیر و در عین حال در سبک و سیاقی خاص به شما ارائه می‌دهد.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
ساخت کاراکتر‌ه بازی با اضلاع پایین
مجموعه آموزشی مهارت‌های اساسی

در این مجموعه آموزش های نرم افزار 3ds Max مجموعه تکنیک‌ها و نکته‌های لازم برای ساخت کاراکتر با اضلاع پایین بمنظور استفاده در بازی‌های چند نفره آنلاین بزرگ مورد بررسی قرار گرفته است. این پکیج به زبان انگلیسی می باشد.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
ساخت کاراکتر بازی در 3ds Max و ZBrush
مدرس: فابریکو مورائس

در این درس چگونگی ساخت یک شخصیت با جزیئات بالا مناسب برای بازی‌های رایانه‌ای آموزش داده می شود. در این دروس تمرکز بر گام های لازم برای ساخت شخصیت بازی شده است به طوریکه از ابتدایی ترین مراحل تا مراحل نهایی را شامل می شود. ابتدا با استفاده از نرم افزار ZBrush طرح سه بعدی ابتدایی بر اساس کانسپت موجود زده می‌شود. در ادامه راه با استفاده نرم افزار UV، 3ds Maxها و بافت تهیه می‌گردد. در انتهای این آموزش دانش لازم در زمینه مراحل لازم برای ساخت یک شخصیت با جزئیات بالا برای بازی های رایانه‌ای را خواهید داشت.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
ساخت مجسمه با جان براون
طراح و خالق شخصیت برای فیلم و سریال

آنچه خواهید آموخت: ساخت آرماتور کاراکتر, ماکت کاراکتر, سر کاراکتر با جزئیات, قالب گیری سر, قالب گیری ماکت.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد