• 021-88014857, 021-77650781
  • تلگرام: 09302280373
  • eshop@negarkhaneh.ir

فروشگاه
بررسی و خرید آنلاین

هفت سین مینا

با این هفت سین زیبا به استقبال بهاری رویایی به زیبایی قصه های هزار و یکشب بروید! درخشش نیلی آسمان با نقوش اسلیمی سفره ترمه همراه با ترکیب شکیلی از ظروف نفیس مینا با کنگره های ظریف و طرح پیچک های رو به آسمان و صندوقچه های نفیس از جنس استخوان شتر با طرح های زیبا و رنگین گل و مرغ های باغهای ایرانی پیشنهاد ویژه هنر ایران زمین برای چیدمان متفاوت هفت سین ایرانی و نفیس شماست. انحناهای لطیف و هنرمندانه این ظروف حس لامسه را به بازی می گیرد و رنگهای چشم نواز آنها نشاط و ابهت را در خانه جاری می سازد

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
هفت سین سنگی

هزینه پکیج کامل با میز 2 کله : 1320000 تومان هزینه پکیج کامل با میز 3 کله : 1620000 تومان

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
هفت سین هخامنشی

قیمت با میز 2 کله : 1320000 تومان قیمت با میز 3 کله گاو : 1620000 تومان

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
هفت سین لاجورد

چیدمان ظروف نقره ای فیروزه نشان بر سفره ای لاجوردی به رنگ آسمان زیبای بهار, به نیت آغازی نو با دلی به وسعت آسمان و زلال بهاری آن, پیشکش نوروزی مجموعه " هنر ایران زمین" به دوستداران هنر این مرزو بوم است. در این چیدمان هفت سین, گلچینی از اقلام هنری مرصع کاری شده با نگاهی نو و خار ج از غالب همیشگی به کاربری اشیا, ارائه گردیده اند تا در دیدارهای عیدانه, دوستان و آشنایان را به تحسین سلیقه تان وا دارد.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد
هفت سین آبگینه

ظروف آبگینه با ترکیب رنگ مشکی - نقره ای و نگین های فیروزه ای و اشکال و احجام کاملا متفاوت, ترکیب بسیار شیکی را ایجاد می کنند که با هر رنگ دکوراسیون و چیدمان فضای منزل و همچنین سایر ظروف کریستال متناسب می شوند و کمک می کنند هفت سینی مدرن و متفاوت را بیارایید.

درحال حاضر موجود نمی‌باشد