• 021-88014857, 021-77650781
  • تلگرام: 09302280373
  • eshop@negarkhaneh.ir

فروشگاه
بررسی و خرید آنلاین

صبحگاهی

صبحگاهی

کد کالا: 1910
گروه سازهای ملی آهنگساز: حسین علیزاده آواز: محسن کرامتی اثری است از حسین علیزاده در دستگاه چهارگاه که توسط «گروه سازهای ملی» به سرپرستی آهنگساز و با خوانندگی محسن کرامتی اجرا شده است.این اثر از ۹ قسمت تشکیل شده است که به ترتیب عبارت اند از: قطعه سلام٬‌ تکنوازی کمانچه٬ چهارمضراب (اجرای گروهی)٬ تکنوازی تار٬ لزگی (اجرای گروهی با آواز)٬ قطعه ای براساس پیش زنگوله٬ حصار (دونوازی تار و کمانچه)٬ ساز و آواز (شعرهای بابا طاهر و فائز) و تصنیف «ای ساربان» (بر اساس تصنیفی قدیمی) با غزل سعدی. تکنوازان این مجموعه حسین علیزاده٬ عبدالنقی افشارنیا و سعید فرج پوری اند. ازجمله همنوازان گروه می توان از ارشد تهماسبی (تار و تارباس)٬ علی اکبرشکارچی (کمانجه)٬ داریوش زرگری (تمبک)٬ پشنگ کامکار (سنتور)٬‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اردشیر کامکار (کمانچه و قیچک) و بیژن کامکار (دف) نام برد.
برای کسب اطلاع از موجودی تماس بگیرید:
02188014857, 02177650781

گروه سازهای ملی
آهنگساز: حسین علیزاده
آواز: محسن کرامتی
اثری است از حسین علیزاده در دستگاه چهارگاه که توسط «گروه سازهای ملی» به سرپرستی آهنگساز و با خوانندگی محسن کرامتی اجرا شده است.این اثر از ۹ قسمت تشکیل شده است که به ترتیب عبارت اند از: قطعه سلام٬‌ تکنوازی کمانچه٬ چهارمضراب (اجرای گروهی)٬ تکنوازی تار٬ لزگی (اجرای گروهی با آواز)٬ قطعه ای براساس پیش زنگوله٬ حصار (دونوازی تار و کمانچه)٬ ساز و آواز (شعرهای بابا طاهر و فائز) و تصنیف «ای ساربان» (بر اساس تصنیفی قدیمی) با غزل سعدی.
تکنوازان این مجموعه حسین علیزاده٬ عبدالنقی افشارنیا و سعید فرج پوری اند. ازجمله همنوازان گروه می توان از ارشد تهماسبی (تار و تارباس)٬ علی اکبرشکارچی (کمانجه)٬ داریوش زرگری (تمبک)٬ پشنگ کامکار (سنتور)٬‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اردشیر کامکار (کمانچه و قیچک) و بیژن کامکار (دف) نام برد.

دیدگاه‌ها و نظرات

کالاهای مشابه