آنچه خواهید آموخت
در این درس چگونگی ساخت یک شخصیت با جزیئات بالا مناسب برای بازیهای رایانهای آموزش داده می شود.
در این دروس تمرکز بر گام های لازم برای ساخت شخصیت بازی شده است به طوریکه از ابتدایی ترین مراحل تا مراحل نهایی را شامل می شود. ابتدا با استفاده از نرم افزار ZBrush طرح سه بعدی ابتدایی بر اساس کانسپت موجود زده میشود. در ادامه راه با استفاده نرم افزار UV، 3ds Maxها و بافت تهیه میگردد.
در انتهای این آموزش دانش لازم در زمینه مراحل لازم برای ساخت یک شخصیت با جزئیات بالا برای بازی های رایانهای را خواهید داشت.
این پکیج به زبان انگلیسی می باشد.
«فابریکو مورائس» مدرس این آموزش پس از فارغ التحصیلی از رشته طراحی در صنعت تبلیغات در استودیوSeagulls Fly (پرواز مرغ دریایی) واقع در ریو دوژانیرو شروع به کار کرد. علاقه شدید او به بازیهای رایانهای و انیمیشن او را به یادگیری طراحی کاراکتر سوق داد. او بعنوان مدل ساز مستقل در Liquid Development شروع به کار کرد. و در چندین پروژه مانندRock Band , Dota و اخیراً در شاهکار Max Payne 3 همکاری داشته است. در حال حاضر او یک طراح عمومی سه بعدی ارشد با تاکید بر روی مدل سازی شخصیت است.