این بسته شامل ۲ DVD حاوی دوره های متوسط و پیشرفته آموزش Flash CS6 می باشد.
فهرست مطالب دوره متوسط
۱ - کار با Symbolها
مبانی کار با Symbolها - نحوه ایجاد انواع Symbol (١) و (٢)
۲ - مدیریت و ویرایش Symbolها
کار با Symbolهای تو در تو - ویرایش Symbolها
۳ - کار با پانل Library
پانل Library - تنظیمات پانل Library - امکانات پانل Library - نکات تکمیلی پانل Library
۴ - ویرایش Instanceها
نام گذاری Instanceها - تغییر رنگ Instanceها - تعویض و شکستن Instanceها
۵ - قوانین وراثت
قوانین وراثت
۶ - ایجاد و ویرایش دکمهها
ایجاد دکمهها - فریم Hit
۷ - ایجاد انیمیشن
مبانی ایجاد انیمیشن - ایجاد انیمیشن فریم به فریم
۸ - ایجاد انیمیشن - روش Shape Tween
ایجاد انیمیشن توسط روش Shape Tween - درج و ویرایش Shape Hintها - متحرک سازی متون و Instanceها
۹ - ایجاد انیمیشن - روش Classic Tween
ایجاد انیمیشن توسط روش Classic Tween - تنظیمات روش Classic Tween
۱۰ - ویرایش انیمیشن
چرخاندن Instanceها در طول انیمیشن - کپی انیمیشن و تغییر جهت آن
۱۱ - کار با ویژگی Onion Skin
ویژگی Onion Skin - تنظیمات ویژگی Onion Skin
۱۲ - جابه جایی و کپی انیمیشن
جابه جا کردن انیمیشن - کپی کردن حرکت یک انیمیشن
۱۳ - ویژگی Blend Mode
ویژگی Blend Mode
۱۴ - ایجاد انیمیشن توسط مسیرها
ایجاد انیمیشن توسط مسیرها - تنظیم حرکت Instance بر روی مسیر
۱۵ - کار با فیلترها
فیلتر Drop Shadow - سایر فیلترها - اصول ویرایشی فیلترها
۱۶ - نقش فیلترها در انیمیشن سازی
فیلترها و روش Classic Tween - تغییرات یک فیلتر در طول انیمیشن
۱۷ - اصول و روشهای ماسک گذاری
مبانی ماسک گذاری - روش های درج ماسک
۱۸ - نقش ماسکها در انیمیشن سازی
ماسک ها و روش Classic Tween - ماسک ها و روش Shape Tween - ماسکها و تغییر رنگ در طول انیمیشن
۱۹ - درج انیمیشن بر روی دکمه ها
درج انیمیشن بر روی دکمهها
۲۰ - درج بافت
کار با ابزار Deco - سایر روشهای درج بافت - ابزار Spray Brush
۲۱ - ابزارهای سه بعدی
ابزارهای سه بعدی
۲۲ - کار با فایل های صوتی
مبانی کار با صداها - انواع فایل های صوتی و تنظیمات آنها - انواع صداها - تنظیمات تکرار صدا
۲۳ - کار با فایل های ویدیویی
مبانی کار با فایل های ویدیویی - درج فایل های ویدیویی
۲۴ - آزمون های عملی
۶ دوره آزمون عملی
۲۵ - آزمون های تستی
۶ آزمون هر یک شامل ١٠ عدد تست
فهرست مطالب دوره پیشرفته
۱ - ایجاد انیمیشن روش Motion Tween
ایجاد انیمیشن توسط روش Motion Tween - تنظیمات روش Motion Tween
۲ – پانل های روش Motion Tween
کار با پانل Motion Editor - کار با پانل Motion Presets
۳ - ابزار Bone
ابزار Bone
۴ - روش های درج و ویرایش استخوانها
درج استخوان بر روی Shapeها - درج استخوان در میان Instanceها - تنظیمات استخوان های یک Armature
۵ - مبانی انیمیشن سازی IK
مبانی انیمیشن سازی IK
۶ - اصول و مبانی اکشن نویسی
مبانی اکشن اسکریپت ۳ - کلیات اکشن نویسی
۷ - پانل Actions
محیط عمومی پانل Actions - دکمه های Panel Menu - کار با Commentها
۸ - کار با انواع متغیر
مبانی کار با متغیرها - انواع متغیر - تعیین نوع متغیرها
۹ - دستور Trace
دستور Trace
۱۰ - متغیرها و عملگرهای ریاضی
ارتباط متغیرها و عملگرهای ریاضی - تغییر مقادیر متغیرهای عددی - تغیر مقادیر متغیرهای رشته ای
۱۱ - دستورات شرطی
جمله شرطی if - عبارت False
۱۲ - مبانی کار با توابع
مبانی کار باتوابع
۱۳ - کار با Event Listener
کار با Event و Listener - ایجاد یک Listener
۱۴ - ارتباط متون Dynamic و متغیرها
کار با متون Dynamic - ارتباط متغیرها و متون Dynamic (١) و (٢)
۱۵ - توقف و اجرای Timeline
دستور Stop - دستور Play
۱۶ - حرکت در میان فریم ها
دستورهای رفتن به یک فریم خاص - دستورهای رفتن به فریم قبلی و بعدی
۱۷ - کنترل Movie Clipها
کنترل Movie Clipها توسط دستورات Timeline - کنترل یک Movie Clip توسط چند دکمه
۱۸ - مبانی استفاده از سطح قرارگیری
سطح قرارگیری - کنترل Movie Clipها توسط سطح قرارگیری - ارتباط میان Movie Clipها در سطوح مختلف
۱۹ - کنترل رمز عبور توسط اسکریپت ها (۱)
ایجاد محتویات فریم نخست - ایجاد محتویات فریم دوم و سوم
۲۰ - کنترل رمز عبور توسط اسکریپت ها (۲)
ایجاد دستورات فریم نخست (۱) و (۲) - ایجاد دستورات دو فریم بعدی
۲۱ - تابع Fscommand
تابع Fscommand
۲۲ - قابلیت Code Snippets
قابلیت Code Snippets
۲۳ - ایجاد و تنظیمات فایل خروجی
تنظیمات فایل SWF (١) و (٢) - سایر فرمتهای خروجی
۲۴ - آزمون های عملی
۶ دوره آزمون عملی
۲۵ - آزمون های تستی
۶ آزمون هر یک شامل ١٠ عدد تست