آنچه خواهید آموخت
در مجموعه اول، آموزش مدل سازی نرم افزار 3ds Max مجموعه تکنیکها و نکتههای لازم برای ساخت کاراکتر با اضلاع پایین بهمنظور استفاده در بازیهای چند نفره آنلاین بزرگ مورد بررسی قرار گرفته است. ابتدا با نحوه آماده سازی صحنه در 3ds Max بهمنظور دقت بیشتر هنگام ساخت کاراکتر آشنا میشویم. سپس با مدل سازی نیمتنه شروع کرده و مدل ابتدایی بدن را شکل میدهیم این در حالی است که محدودیت تعداد اضلاع را مد نظر داریم. پس از آماده شدن مدل ابتدایی بدن به ساخت مدلهای قطعات زره کاراکتر میپردازیم. در نهایت تغییرات نهایی و تکنیکهای بهینه سازی آموزش داده میشود.
در مجموعه دوم، آموزش ساخت بافت، سعی بر آن شده تا بنیادهای ساخت بافت در نرم افزار Photoshop و 3ds Max پوشش داده شود. کار خود را با استخراج و باز کردن نقشههای UV مدل در 3ds Max شروع کرده، با ایجاد فایلی متناسب برای نقاشی بافت در Photoshop ادامه میدهیم. سپس با طرح ریزی رنگهای پایه، هایلایتها و سایه ها، ساخت نهایی بافت و تصحیح آن تا رسیدن به نتیجه دلخواه کار خود را پایان میدهیم.
این پکیج به زبان انگلیسی می باشد.