• 021-88014857, 021-77650781
  • تلگرام: 09302280373
  • eshop@negarkhaneh.ir

فروشگاه
بررسی و خرید آنلاین

مبانی پرسپکتیو ۲

مبانی پرسپکتیو ۲
قواعد و مفاهیم پرسپکتیو دو نقطه ای با گری میر

کد کالا: 2227
این سری از قواعد و اصول پرسپکتیو نه تنها هنرمند را با مفاهیم اساسی پرسپکتیو آشنا می‌سازد بلکه این مفاهیم را در عمل با استفاده از تمرین‌ها و مثال‌هایی که استاد تصویرگری “گری میر” مورد بررسی قرار می‌دهد به نمایش می گذارد.
  • زبان انگلیسی
  • زبان انگلیسی
  • وزن (تقریبی)۳۰۰ گرم
برای کسب اطلاع از موجودی تماس بگیرید:
02188014857, 02177650781

دانشی عمیق و پایه‌ای از پرسپکتیو برای هنرمند ابزار لازم برای کشیدن اشیا با دقت و باور پذیری بالا را ارائه می دهد. این سری از قواعد و اصول پرسپکتیو نه تنها هنرمند را با مفاهیم اساسی پرسپکتیو آشنا می‌سازد بلکه این مفاهیم را در عمل با استفاده از تمرین‌ها و مثال‌هایی که استاد تصویرگری “گری میر” مورد بررسی قرار می‌دهد به نمایش می گذارد.

در این درس با عنوان قواعد پرسپکتیو 2: قواعد و مفاهیم پرسپکتیو دو نقطه‌ای، به ادامه بحث پرسپکتیو دو نقطه‌ای می‌پردازیم. گری متد‌های اندازه گیری و تناسب صحیح در پرسپکتیو دو نقطه‌ایی را بررسی می‌کند و ابتدا به بحث در مورد روش‌های انتقال صحیح تناسب می‌پردازد. سپس بوسیله این تکنیک‌ها نشان می‌دهد که چگونه می‌توان بطور صحیح طرحی را از پلان و نمودارهای ارتفاعی کشید.

سپس گری توضیح می‌دهد چگونه می‌توان سطح‌های مختلف مانند بیضوی و خمیده را در پرسپکتیو ایجاد کرد. در آخر گری در مورد مفاهیم نقاط کمکی مهو شونده توضیح می‌دهد، و سپس مخروط دید و بکار گیری صحیح از پرسپکتیو  یک و دو نقطه‌ای را در نقاشی مورد بررسی قرار می‌دهد.

سرفصل‌ها

  1. پرسپکتیو دو نقطه‌ای
  2. اندازه گیری نقاط در پرسپکتیو دو نقطه‌ای
  3. به تناسب کشیدن در پرسپکتیو دو نقطه‌ای
  4. کشیدن از پلان و طرح ارتفاعی
  5. شکل دادن بیضی در پرسپکتیو
  6. پرسپکتیو بر روی سطوح خمیده
  7. کشیدن بوسیله نقاط کمکی محو شونده
  8. استفاده از مخروط دید برای پرسپکتیو پیچیده نشده

این پکیج به زبان انگلیسی می باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات

کالاهای مشابه