• 021-88014857, 021-77650781
  • تلگرام: 09302280373
  • eshop@negarkhaneh.ir

فروشگاه
بررسی و خرید آنلاین

شکلات خوری مینا گرد کوچک

شکلات خوری مینا گرد کوچک

کد کالا: 2257
این شکلات خوری بسیار زیبا با ظرافت تمام با نقوش اسلیمی به رنگهای درخشان فیروزه ای و یاقوتی مزین و میناکاری شده است. این شکلات خوری زیبا گزینه مناسبی برای اضافه شدن به دکوراسیون مدرن و همچنین کلاسیک منزل هستند. علاوه بر قرار دادن در بوفه های دکوری, شما می توانید این شکلات خوری را روی میز های گرد کنج منزل با چند قاب از عکس های خاطره انگیزتان ترکیب کنید. ابعاد : 11×9 سانتیمتر
  • وزن (تقریبی)۶۰۰ گرم
برای کسب اطلاع از موجودی تماس بگیرید:
02188014857, 02177650781

این شکلات خوری بسیار زیبا با ظرافت تمام با نقوش اسلیمی به رنگهای درخشان فیروزه ای و یاقوتی مزین و میناکاری شده است. این شکلات خوری زیبا گزینه مناسبی برای اضافه شدن به دکوراسیون مدرن و همچنین کلاسیک منزل هستند. علاوه بر قرار دادن در بوفه های دکوری, شما می توانید این شکلات خوری را روی میز های گرد کنج منزل با چند قاب از عکس های خاطره انگیزتان ترکیب کنید.
رنگها و فرم این ظرف زیبا آنرا برای ترکیب با دکوراسیون مدرن و سنتی هماهنگ می سازد و به این ترتیب می توانید احساس گرما و روح مضاعف از یک موسیقی ملایم رنگ و قوس را به محیط اتاقتان اضافه نمایید و تحسین مهمانانتان را از خوش سلیقگی صاحب خانه برانگیزید.
میناکاری هنری است که لعاب رنگهای درخشان با حرارت دادن تثبیت و جزئی از فلز – بویژه مس - می شوند به طوریکه در انواع با کیفیت حتی با سخت ترین و تیزترین ابزارها رنگ از سطح فلز جدا نمی شود, این شکلات خوری مینای نفیس توسط خبره ترین استادان میناکار اصفهانی ساخته و پرداخته شده است.
این شکلات خوری زیبا می تواند هدیه ای منحصربفرد و متفاوت برای انواع مناسبت ها بویژه مراسم ازدواج, سالگرد ازدواج, روز مادر, روز معلم و تولد باشند.

ابعاد : 11×9 سانتیمتر

دیدگاه‌ها و نظرات

کالاهای مشابه