• 021-88014857, 021-77650781
  • تلگرام: 09302280373
  • eshop@negarkhaneh.ir

فروشگاه
بررسی و خرید آنلاین

بشقاب مینا اقاقیا

بشقاب مینا اقاقیا

کد کالا: 2272
بشقاب های مینا با دو حالت دیوارکوب و یا قرارگرفتن بر روی پایه مورد استفاده دکوراتیو دارند. رنگهای درخشان فیروزه ای و آبی آسمانی در ترکیب با نقوش اسلیمی ظریف نقاشی شده بر روی این بشقاب مینای زیبا که با ظرافت قلمزنی شده و انحناهای ظریفی دارد آنرا به گزینه ای ایده آل و چشم نواز برای افزودن به دکوراسیون مدرن و امروزی یا چیدمان کلاسیک منزل تبدیل می کند که احساس گرما و روح مضاعف به محیط اتاقتان اضافه نموده و یک موسیقی ملایم از رنگ و قوس را به فضای دکوراسیونتان القا می کند. قطر 25سانتیمتر
  • وزن (تقریبی)۵۰۰ گرم
برای کسب اطلاع از موجودی تماس بگیرید:
02188014857, 02177650781

بشقاب های مینا با دو حالت دیوارکوب و یا قرارگرفتن بر روی پایه مورد استفاده دکوراتیو دارند. رنگهای درخشان فیروزه ای و آبی آسمانی در ترکیب با نقوش اسلیمی ظریف نقاشی شده بر روی این بشقاب مینای زیبا که با ظرافت قلمزنی شده و انحناهای ظریفی دارد آنرا به گزینه ای ایده آل و چشم نواز برای افزودن به دکوراسیون مدرن و امروزی یا چیدمان کلاسیک منزل تبدیل می کند که احساس گرما و روح مضاعف به محیط اتاقتان اضافه نموده و یک موسیقی ملایم از رنگ و قوس را به فضای دکوراسیونتان القا می کند. شما می توانید بشقاب های مینا را با جام های پایه دار یا شکلات خوری و یا گلدانهای زیبای مینا ترکیب کنید و در بوفه های دکوری قرار دهید.
میناکاری هنری است که لعاب رنگهای درخشان با حرارت دادن تثبیت و جزئی از فلز – بویژه مس - می شوند به طوریکه در انواع با کیفیت حتی با سخت ترین و تیزترین ابزارها رنگ از سطح فلز جدا نمی شود. این بشقاب مینای پیشنهاد شده توسط خبره ترین استادان میناکار اصفهانی ساخته و پرداخته شده است.
این بشقاب زیبا می تواند هدیه ای منحصربفرد و متفاوت برای انواع مناسبت ها باشد.

قطر 25سانتیمتر



 

دیدگاه‌ها و نظرات

کالاهای مشابه