• 021-88014857, 021-77650781
  • تلگرام: 09302280373
  • eshop@negarkhaneh.ir

فروشگاه
بررسی و خرید آنلاین

سینی ساده

سینی ساده
صنایع دستی - قلم زنی

کد کالا: 2315
این سینی مسی زیبا نقشهایی به مراتب ساده تر از سایر سینی های مسی قلمزنی همگروه خود دارد, طرح غالب آن عبارتست از تکرار هشتی های اسلیمی و تذهیب ساده. تغییر شدت قلم در برخی نقاط محدود این طرح ها قرمزی ظریفی را از مس بیرون کشیده و در نهایت طرح برجسته ساده و زیبایی را ارائه می نماید که هویت شرقی اش کاملا هویداست. تمام حاشیه این سینی به صورت کنگره های ظریف قلمزنی و برگردانده شده است. این سینی زیبا می تواند به صورت دیوارکوب و یا بر روی پایه مورد استفاده قرار گیرد و در مهمانیها به عنوان میوه خوری و بویژه در شبهای یلدا با چیدن انارهای قرمز زیبا در آن و در چیدمان سفره هفت سین به چیدن سیبهای قرمز در آن مهمانانتان را به تحسین وادارید. این سینی مسی زیبا نقشهایی به مراتب ساده تر از سایر سینی های مسی قلمزنی همگروه خود دارد, طرح غالب آن عبارتست از تکرار هشتی های اسلیمی و تذهیب ساده. تغییر شدت قلم در برخی نقاط محدود این طرح ها قرمزی ظریفی را از مس بیرون کشیده و در نهایت طرح برجسته ساده و زیبایی را ارائه می نماید که هویت شرقی اش کاملا هویداست. تمام حاشیه این سینی به صورت کنگره های ظریف قلمزنی و برگردانده شده است. این سینی زیبا می تواند به صورت دیوارکوب و یا بر روی پایه مورد استفاده قرار گیرد و در مهمانیها به عنوان میوه خوری و بویژه در شبهای یلدا با چیدن انارهای قرمز زیبا در آن و در چیدمان سفره هفت سین به چیدن سیبهای قرمز در آن مهمانانتان را به تحسین وادارید. قطر 50 سانتیمتر
  • وزن (تقریبی)۲,۰۰۰ گرم
برای کسب اطلاع از موجودی تماس بگیرید:
02188014857, 02177650781

این سینی مسی زیبا نقشهایی به مراتب ساده تر از سایر سینی های مسی قلمزنی همگروه خود دارد, طرح غالب آن عبارتست از تکرار هشتی های اسلیمی و تذهیب ساده. تغییر شدت قلم در برخی نقاط محدود این طرح ها قرمزی ظریفی را از مس بیرون کشیده و در نهایت طرح برجسته ساده و زیبایی را ارائه می نماید که هویت شرقی اش کاملا هویداست.
تمام حاشیه این سینی به صورت کنگره های ظریف قلمزنی و برگردانده شده است.
این سینی زیبا می تواند به صورت دیوارکوب و یا بر روی پایه مورد استفاده قرار گیرد و در مهمانیها به عنوان میوه خوری و بویژه در شبهای یلدا با چیدن انارهای قرمز زیبا در آن و در چیدمان سفره هفت سین به چیدن سیبهای قرمز در آن مهمانانتان را به تحسین وادارید.
قطر 50 سانتیمتر

دیدگاه‌ها و نظرات

کالاهای مشابه