• 021-88014857, 021-77650781
  • تلگرام: 09302280373
  • eshop@negarkhaneh.ir

فروشگاه
بررسی و خرید آنلاین

تابلو خاتم قاب شکار جدید

تابلو خاتم قاب شکار جدید

کد کالا: 2334
در این قاب زیبا بر بستری به رنگ یاقوتی درخشان طرحهای اسلیمی به رنگ طلایی ترسیم شده اند و فضای وسط قاب با مینیاتورهای طرح شکارگاه شاهانه با رنگهای شاد و قلمی ظریف آراسته شده است؛ ترکیب رنگهای گرم به این تابلو یک حس شاد و گرم می بخشد که می تواند در فضا نیز القا کند. پلاک داخلی تابلو نیز طرح گل و مرغ قلمزنی برجسته بر روی مس است که برای زیبایی هر چه بیشتر پرهای مرغ ها با شدت بیشتری قلمزنی شده اند و رنگ قرمز ظریفی از مس بیرون کشیده شده است. شما می توانید این تابلو زیبا را برای فضای نشیمن یا پذیرایی با مبلمان کلاسیک یا اسپرت زرشکی یا قهوه ای انتخاب کنید در ضمن اینکه هدیه بسیار مناسبی برای یک منزل یا دفتر نو می تواند باشد. بعلاوه می توانید هر کدام از قاب و پلاک داخلی را به تنهایی انتخاب کنید و با قاب یا پلاک دیگری ترکیب نمایید. ابعاد : 34×27 سانتیمتر
  • وزن (تقریبی)۱,۵۰۰ گرم
برای کسب اطلاع از موجودی تماس بگیرید:
02188014857, 02177650781

در این قاب زیبا بر بستری به رنگ یاقوتی درخشان طرحهای اسلیمی به رنگ طلایی ترسیم شده اند و فضای وسط قاب با مینیاتورهای طرح شکارگاه شاهانه با رنگهای شاد و قلمی ظریف آراسته شده است؛ ترکیب رنگهای گرم به این تابلو یک حس شاد و گرم می بخشد که می تواند در فضا نیز القا کند. پلاک داخلی تابلو نیز طرح گل و مرغ قلمزنی برجسته بر روی مس است که برای زیبایی هر چه بیشتر پرهای مرغ ها با شدت بیشتری قلمزنی شده اند و رنگ قرمز ظریفی از مس بیرون کشیده شده است.
شما می توانید این تابلو زیبا را برای فضای نشیمن یا پذیرایی با مبلمان کلاسیک یا اسپرت زرشکی یا قهوه ای انتخاب کنید در ضمن اینکه هدیه بسیار مناسبی برای یک منزل یا دفتر نو می تواند باشد. بعلاوه می توانید هر کدام از قاب و پلاک داخلی را به تنهایی انتخاب کنید و با قاب یا پلاک دیگری ترکیب نمایید.

ابعاد : 34×27 سانتیمتر

دیدگاه‌ها و نظرات

کالاهای مشابه