• 021-88014857, 021-77650781
  • تلگرام: 09302280373
  • eshop@negarkhaneh.ir

فروشگاه
بررسی و خرید آنلاین

تخته نرد ساقی شیراز

تخته نرد ساقی شیراز
صنایع دستی و تزئینی - خاتم کاری

کد کالا: 2346
تخته نرد و تخته شطرنج خاتم ساقی با مینیاتور ساقیان زیباروکه به سبک سیاه قلم ترسیم شده اند و نقوش اسلیمی ای که در ترکیب با رنگ آبی درباری پرتره دل انگیزی را ارائه می کند. بیرون این تخته نفیس خاتم کاری شده صفحه شطرنج و درون آن تخته نرد می باشد. تمامی سطح درونی و بیرونی این تخته نفیس با خاتم اعلا کار شده است. مهره های شطرنج از چوب راش تراشیده شده و مهره های تخته نرد همگی خاتم کاری شده است و 2 تاس تراشیده شده از استخوان نیز همراه این پکیج زیباست. این تخته خیال انگیز علاوه بر جعبه سخت همراه با بسته بندی شرقی زیبایی که در تصویر مشاهده می شود تقدیم می گردد. این تخته خیال انگیز به خوبی با مبلمان مدرن و کلاسیک ترکیب شده و می تواند به عنوان یک المان دکوراتیو ثابت در فضای اتاق پذیرایی در نظر گرفته شود. ابعاد : 50×50 سانتیمتر
  • وزن (تقریبی)۳,۰۰۰ گرم
برای کسب اطلاع از موجودی تماس بگیرید:
02188014857, 02177650781

تخته نرد و تخته شطرنج خاتم ساقی با مینیاتور ساقیان زیباروکه به سبک سیاه قلم ترسیم شده اند و نقوش اسلیمی ای که در ترکیب با رنگ آبی درباری پرتره دل انگیزی را ارائه می کند. بیرون این تخته نفیس خاتم کاری شده صفحه شطرنج و درون آن تخته نرد می باشد. تمامی سطح درونی و بیرونی این تخته نفیس با خاتم اعلا کار شده است. مهره های شطرنج از چوب راش تراشیده شده و مهره های تخته نرد همگی خاتم کاری شده است و 2 تاس تراشیده شده از استخوان نیز همراه این پکیج زیباست. این تخته خیال انگیز علاوه بر جعبه سخت همراه با بسته بندی شرقی زیبایی که در تصویر مشاهده می شود تقدیم می گردد.
این تخته خیال انگیز به خوبی با مبلمان مدرن و کلاسیک ترکیب شده و می تواند به عنوان یک المان دکوراتیو ثابت در فضای اتاق پذیرایی در نظر گرفته شود.

ابعاد : 50×50 سانتیمتر

دیدگاه‌ها و نظرات

کالاهای مشابه