• 021-88014857, 021-77650781
  • تلگرام: 09302280373
  • eshop@negarkhaneh.ir

فروشگاه
بررسی و خرید آنلاین

آموزش سریع ساخت اسکلت حرکتی

آموزش سریع ساخت اسکلت حرکتی
در3ds Max بخش یک تا پنج

کد کالا: 2405
نحوه آموزش در این مجموعه همانند دیگر مجموعه‌های آموزشی Digital Tutor می‌باشد، به‌طوری که ساخت اسکلت حرکتی در 3ds Max را به صورت متدیکال و قدم به قدم تشریح می‌کند.
  • مدت زمان 8 ساعت و 44 دقیقه
  • زبان انگلیسی
  • فرمت Mp4
  • محیط اجرایی کامپیوتر و دستگاه‌های پخش MP4
  • حداقل سیستم مورد نیاز پردازنده 1 گیگا هرتز، رم 512 مگابایت، گرافیک 64 مگابایت، رزلوشن 1280x720، DVD RAM
  • کیفیت 720p
  • تعداد دی وی دی 2
  • وزن (تقریبی)۵۰۰ گرم
برای کسب اطلاع از موجودی تماس بگیرید:
02188014857, 02177650781

نحوه آموزش در این مجموعه همانند دیگر مجموعه‌های آموزشی Digital Tutor می‌باشد، به‌طوری که ساخت اسکلت حرکتی در 3ds Max را به صورت متدیکال و قدم به قدم تشریح کرده تا از اینکه تکنیک‌ها و ابزار مهم و اساسی  برای شروع کار در اختیار هنر جو قرار دارد، اطمینان حاصل گردد. هر بخش از مجموعه یادگیری سریع ساخت اسکلت حرکتی  بر پایه بخش قبلی استوار است تا هنر جو قادر گردد در انتها از پس پروژه‌های پیچیده برآید. اما قدرت نهایی را زمانی بدست خواهید آورد که بتوانید این تکنیک‌ها را در پروژه‌های مخصوص به خود به شیوه‌های مختلفی به کار گیرید، با آگاهی از این موضوع در پایان هر بخش تمرینی به شما واگذار خواهد شد که شما را برای بکار‌گیری از   تکنیک‌های آموخته به روش‌های گوناگون به چالش می‌کشد.

آنچه خواهید آموخت

در بخش یک درمورد ابزار ابتدایی و پایه‌ای 3ds Max برای ساخت اسکلت حرکتی بحث خواهیم کرد و همچنین خواهیم آموخت که چگونه اسکلت بسازیم و با کینماتیک معکوس کار کنیم.

در بخش دوم، چگونگی ساخت و اجرای احساسات و بیان روی کاراکتر و ساخت راه اندازی سیستم‌های دینامیک Parenting برای افزایش قابلیت انعطاف پذیری، سپ کاربرد morph targets در ساخت انیمیشن‌های چهره را خواهیم آموخت.

در بخش سه،  چگونگی کار با ابزا Spline Ik  در3ds Max  و همچنین چگونگی ساخت سویچ IK/FK مخصوص خود راخواهیم آموخت.

در بخش چهارم، ساخت اسکلت برای حرکات صورت (با دو فک به‌منظور انعطاف پذیری بیشتر) ،استفاده از تغییر دهنده Morpher  در 3ds Max برای ساخت احساسات چهره، چگونگی اسکلت بندی صحیح چشم را خواهیم آموخت.

در بخش پنجم چگونگی ساخت انیمیشن کاراکتر مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین در مورد Point  Caching  و کارکرد آن برای بهینه کردن صحنه توضیح خواهیم داد.

این پکیج به زبان انگلیسی می باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات

کالاهای مشابه