در این درس آرون لیمونیک پروسه نقاشی و طراحی را با استفاده از نرم افزار سه بعدی و رنگ آمیزی دو بعدی شرح میدهد. با استفاده از نرم افزارmodo به عنوان ابزاری تجسمی، آرون تفاوت روشهای مختلف استفاده از مدل سه بعدی برای شروع یک تصویرسازی نهایی را شرح میدهد. پس از تنظیم نور و رندر در صحنه سه بعدی، بافت و رنگ آمیزی را در photoshop اعمال می کند تا تصویر نهایی آماده گردد. او پروسه فکری پشت ساخت چنین طراحیهای محیطی و اینکه چگونه تکنیکهای گفته شده فقط به منظور حمایت از ایدهی اولیه و طراحی استفاده میشود را توضیح میدهد. در ادامه قسمت اول، او پروسه کامل طراحی، از طراحی سریع رنگهای کلیدی تا رندر سه بعدی و تصویر نهایی آماده برای محصول را شرح میدهد.
عناوین مطالب
- آماده سازی صحنه سه بعدی
- بافت ها
- رنگ آمیزی و ترکیب عکس
- طراحی
این پکیج به زبان انگلیسی می باشد.