در این درس، فرانچسکو کوروینو شیوه خاص خود برای طراحی محیطهای انتزاعی و رویکرد واقع گرایانه خود برای طراحی مفهومی در صنعت فیلم سازی را آموزش می دهد. او از یک طرح ابتدایی شروع می کند، سپس مدل صحنه را در مایا طراحی کرده، از UV ها خروجی گرفته و در نهایت بافتها را در نرم افزار photoshop بوجود میآورد. او شیوه نورپردازی و رندر در Vray و چگونگی روح بخشیدن به یک صحنه سه بعدی را شرح میدهد. با وارد کردن طراحی رندر شده در photoshop، فرانسسکو توضیح می دهد چگونه میتوان همهی المانهای سه بعدی و دو بعدی را در یک تصویر گرد آورد. او منظرهای واقع گرایانه را با استفاده از ادقام تصویر و تکنیکهای نقاشی ایجاد میکند و توضیح میدهد که چگونه میتوان جسم رند شده سه بعدی را بوسیله اضافه کردن بافت و المانهای فوتوگرافیک مثل افراد و اشیاء به سطح بالاتری از واقعیت ارتقا داد. توضیحات فرانسسکو پر از الهام، نکات و تکنیکهایی است که با سالها تجربه در بازار حرفهای بدست آمده است. این نکات و تکنیکها برای هنرمندانی که به پیشرفت مهارتهایشان در طراحی هنرهای مفهومی محیطی و Matte Painting علاقه مند هستند بسیار مفید میباشد.
این پکیج به زبان انگلیسی می باشد.