• 021-88014857, 021-77650781
  • تلگرام: 09302280373
  • eshop@negarkhaneh.ir

فروشگاه
بررسی و خرید آنلاین

گلدان سبوی مینا

گلدان سبوی مینا

کد کالا: 2239
این سبوی مینای مینای باشکوه و چشمگیر جزء نفیس ترین صنایع دستی ایرانی است. این سبوی زیبا علاوه بر فرم مجللی که دارد تمام سطح آن با ظرافت بسیار زیادی قلم زنی شده و قوسهای لطیفی بر بدنه آن نقش بسته اند. در زمینه ای با طیف رنگهای لاجوردی و فیروزه ای نقوش اسلیمی با رنگهای یاقوتی و کهربایی بر روی آن نقاشی و میناکاری شده اند. این سبوی میناکاری یزرگ یک گزینه مجلل برای اضافه شدن به دکوراسیون مدرن و چیدمان سنتی خانه شماست, شما می توانید بوفه های دکوری یا میزهای تعبیه شده در گوشه های منزل را برای قراردادن این سبوی شیک که به تنهایی یک تابلوی زیبا از رنگ و طرح است در نظر بگیرید. این سبوی میناکاری نفیس می تواند هدیه ای منحصربفرد و متفاوت برای انواع مناسبت ها بویژه مراسم ازدواج, سالگرد ازدواج و تولد باشد. 39×15 سانتیمتر
  • وزن (تقریبی)۷۰۰ گرم
برای کسب اطلاع از موجودی تماس بگیرید:
02188014857, 02177650781

این سبوی مینای مینای باشکوه و چشمگیر جزء نفیس ترین صنایع دستی ایرانی است. این سبوی زیبا علاوه بر فرم مجللی که دارد تمام سطح آن با ظرافت بسیار زیادی قلم زنی شده و قوسهای لطیفی بر بدنه آن نقش بسته اند. در زمینه ای با طیف رنگهای لاجوردی و فیروزه ای نقوش اسلیمی با رنگهای یاقوتی و کهربایی بر روی آن نقاشی و میناکاری شده اند.
این سبوی میناکاری یزرگ یک گزینه مجلل برای اضافه شدن به دکوراسیون مدرن و چیدمان سنتی خانه شماست, شما می توانید بوفه های دکوری یا میزهای تعبیه شده در گوشه های منزل را برای قراردادن این سبوی شیک که به تنهایی یک تابلوی زیبا از رنگ و طرح است در نظر بگیرید.
این سبوی میناکاری نفیس می تواند هدیه ای منحصربفرد و متفاوت برای انواع مناسبت ها بویژه مراسم ازدواج, سالگرد ازدواج و تولد باشد.

39×15 سانتیمتر

دیدگاه‌ها و نظرات

کالاهای مشابه