• 021-88014857, 021-77650781
  • تلگرام: 09302280373
  • eshop@negarkhaneh.ir

فروشگاه
بررسی و خرید آنلاین

جام پایه دار مینا

جام پایه دار مینا

کد کالا: 2247
این جام پایه دار بسیار زیبا با ظرافت قلمزنی شده و انحناهای کنگره ای شکل در سرتاسر بدنه آن نقش بسته اند بعلاوه لبه جام نیز پلیسه های بسیار ظریفی دارد. بر بستر رنگهای درخشان فیروزه ای و لاجوردی, نقوش اسلیمی به زیبایی بر روی آن نقاشی و میناکاری شده اند. این جام پایه دار مینای نفیس گزینه ای ایده آل برای اضافه شدن به دکوراسیون مدرن و امروزی منزل است. شما می توانید از طریق نورپردازی ظریف در محیط بطوریکه یک شعاع نور روی این ظروف متمرکز گردد آنها را در فضای دکوراسیونتان برجسته نمایید. قراردادن این جام پایه دار زیبا در محیط منزل, یک موسیقی ملایم از رنگ و قوس را به فضای دکوراسیونتان القا می کند و تحسین مهمانانتان را از خوش سلیقگی صاحب خانه برخواهد انگیخت. حتی می توانید برای مهمانی های عصرانه و شام داخل این جام ها آب ریخته و در آن شمعی روشن کنید یا غنچه گلی بر روی آب رها کنید. این جام زیبا را می توانید به تنهایی و یا با ترکیب با یک گلدان, شکلات خوری یا بشقاب مینا در بوفه دکوری قرار دهید. این ظرف زیبا می تواند هدیه ای منحصربفرد و متفاوت برای انواع مناسبت ها بویژه مراسم ازدواج, سالگرد ازدواج و تولد باشند. ابعاد : 30×21 سانتیمتر
  • وزن (تقریبی)۱,۰۰۰ گرم
برای کسب اطلاع از موجودی تماس بگیرید:
02188014857, 02177650781

این جام پایه دار بسیار زیبا با ظرافت قلمزنی شده و انحناهای کنگره ای شکل در سرتاسر بدنه آن نقش بسته اند بعلاوه لبه جام نیز پلیسه های بسیار ظریفی دارد. بر بستر رنگهای درخشان فیروزه ای و لاجوردی, نقوش اسلیمی به زیبایی بر روی آن نقاشی و میناکاری شده اند. این جام پایه دار مینای نفیس گزینه ای ایده آل برای اضافه شدن به دکوراسیون مدرن و امروزی منزل است. شما می توانید از طریق نورپردازی ظریف در محیط بطوریکه یک شعاع نور روی این ظروف متمرکز گردد آنها را در فضای دکوراسیونتان برجسته نمایید.
قراردادن این جام پایه دار زیبا در محیط منزل, یک موسیقی ملایم از رنگ و قوس را به فضای دکوراسیونتان القا می کند و تحسین مهمانانتان را از خوش سلیقگی صاحب خانه برخواهد انگیخت. حتی می توانید برای مهمانی های عصرانه و شام داخل این جام ها آب ریخته و در آن شمعی روشن کنید یا غنچه گلی بر روی آب رها کنید.
این جام زیبا را می توانید به تنهایی و یا با ترکیب با یک گلدان, شکلات خوری یا بشقاب مینا در بوفه دکوری قرار دهید.
این ظرف زیبا می تواند هدیه ای منحصربفرد و متفاوت برای انواع مناسبت ها بویژه مراسم ازدواج, سالگرد ازدواج و تولد باشند.

ابعاد : 30×21 سانتیمتر

دیدگاه‌ها و نظرات

کالاهای مشابه