• 021-88014857, 021-77650781
  • تلگرام: 09302280373
  • eshop@negarkhaneh.ir

فروشگاه
بررسی و خرید آنلاین

جام پایه دار پلیسه مینا

جام پایه دار پلیسه مینا

کد کالا: 2248
این جام پایه دار بسیار زیبا با ظرافت قلمزنی شده و انحناهای کنگره ای شکل منظم در سرتاسر بدنه آن نقش بسته اند و لبه کار نیز پلیسه های ظریفی دارد. نقوش اسلیمی با ظرافت با طیف رنگهای درخشان فیروزه ای و لاجوردی بر روی آن نقاشی و میناکاری شده اند. این جام پایه دار مینای نفیس گزینه ای ایده آل برای اضافه شدن به دکوراسیون مدرن منزل هستند و احساس گرما و روح مضاعف به محیط اتاقتان اضافه می نمایند. قراردادن این جام پایه دار زیبا در محیط منزل, تحسین مهمانانتان را از خوش سلیقگی صاحب خانه برخواهد انگیخت. حتی می توانید برای مهمانی های عصرانه و شام داخل این جام ها آب ریخته و در آن شمعی روشن کنید یا شاخه گلی بر روی آب رها کنید. این جام زیبا را می توانید با سایزهای دیگر آن یا یک گلدان, شکلات خوری یا بشقاب مینا ترکیب کنید و در بوفه دکوری قرار دهید. 23×22 سانتیمتر
  • وزن (تقریبی)۱,۰۰۰ گرم
برای کسب اطلاع از موجودی تماس بگیرید:
02188014857, 02177650781

این جام پایه دار بسیار زیبا با ظرافت قلمزنی شده و انحناهای کنگره ای شکل منظم در سرتاسر بدنه آن نقش بسته اند و لبه کار نیز پلیسه های ظریفی دارد. نقوش اسلیمی با ظرافت با طیف رنگهای درخشان فیروزه ای و لاجوردی بر روی آن نقاشی و میناکاری شده اند. این جام پایه دار مینای نفیس گزینه ای ایده آل برای اضافه شدن به دکوراسیون مدرن منزل هستند و احساس گرما و روح مضاعف به محیط اتاقتان اضافه می نمایند.
قراردادن این جام پایه دار زیبا در محیط منزل, تحسین مهمانانتان را از خوش سلیقگی صاحب خانه برخواهد انگیخت. حتی می توانید برای مهمانی های عصرانه و شام داخل این جام ها آب ریخته و در آن شمعی روشن کنید یا شاخه گلی بر روی آب رها کنید.
این جام زیبا را می توانید با سایزهای دیگر آن یا یک گلدان, شکلات خوری یا بشقاب مینا ترکیب کنید و در بوفه دکوری قرار دهید.

23×22 سانتیمتر

دیدگاه‌ها و نظرات

کالاهای مشابه