• 021-88014857, 021-77650781
  • تلگرام: 09302280373
  • eshop@negarkhaneh.ir

فروشگاه
بررسی و خرید آنلاین

جام پایه دار مینا

جام پایه دار مینا

کد کالا: 2249
ااین جام پایه دار بسیار زیبا با ظرافت تمام قلمزنی و انحناهای کنگره ای شکل منظم در سرتاسر بدنه آن نقش بسته اند با رنگهای درخشان فیروزه ای و لاجوردی و نقوش اسلیمی با ظرافت بر روی آن نقاشی و میناکاری شده اند. این جام پایه دار مینای نفیس گزینه ای ایده آل برای اضافه شدن به دکوراسیون مدرن و امروزی منزل هستند. شما می توانید از طریق نورپردازی ظریف در محیط بطوریکه یک شعاع نور روی این ظروف متمرکز گردد آنها را در فضای دکوراسیونتان برجسته نمایید. قراردادن این جام پایه دار زیبا در محیط منزل, یک موسیقی ملایم از رنگ و قوس را به فضای دکوراسیونتان القا می کند و تحسین مهمانانتان را از خوش سلیقگی صاحب خانه برخواهد انگیخت. می توانید برای مهمانی های عصرانه و شام داخل این جام ها آب ریخته و در آن شمی روشن کنید یا شاخه گلی بر روی آب رها کنید. این جام زیبا را می توانید با سایزهای دیگر آن یا یک گلدان, شکلات خوری یا بشقاب مینا ترکیب کنید و در بوفه دکوری قرار دهید. 17×17 سانتیمتر
  • وزن (تقریبی)۱,۰۰۰ گرم
برای کسب اطلاع از موجودی تماس بگیرید:
02188014857, 02177650781

این جام پایه دار بسیار زیبا با ظرافت تمام قلمزنی و انحناهای کنگره ای شکل منظم در سرتاسر بدنه آن نقش بسته اند با رنگهای درخشان فیروزه ای و لاجوردی و نقوش اسلیمی با ظرافت بر روی آن نقاشی و میناکاری شده اند. این جام پایه دار مینای نفیس گزینه ای ایده آل برای اضافه شدن به دکوراسیون مدرن و امروزی منزل هستند. شما می توانید از طریق نورپردازی ظریف در محیط بطوریکه یک شعاع نور روی این ظروف متمرکز گردد آنها را در فضای دکوراسیونتان برجسته نمایید.
قراردادن این جام پایه دار زیبا در محیط منزل, یک موسیقی ملایم از رنگ و قوس را به فضای دکوراسیونتان القا می کند و تحسین مهمانانتان را از خوش سلیقگی صاحب خانه برخواهد انگیخت. می توانید برای مهمانی های عصرانه و شام داخل این جام ها آب ریخته و در آن شمی روشن کنید یا شاخه گلی بر روی آب رها کنید.
این جام زیبا را می توانید با سایزهای دیگر آن یا یک گلدان, شکلات خوری یا بشقاب مینا ترکیب کنید و در بوفه دکوری قرار دهید.

17×17 سانتیمتر

دیدگاه‌ها و نظرات

کالاهای مشابه