• 021-88014857, 021-77650781
  • تلگرام: 09302280373
  • eshop@negarkhaneh.ir

فروشگاه
بررسی و خرید آنلاین

شکلات خوری مینا پهن

شکلات خوری مینا پهن

کد کالا: 2260
این شکلات خوری ساده و شیک مناسب سلیقه های مدرن و ساده پسند است. سطح ساده و در عین حال خوش فرم آن با نقوش اسلیمی به رنگ درخشان و کلاسیک فیروزه ای نقاشی و میناکاری شده است. این شکلات خوری نفیس گزینه ای ایده آل برای اضافه شدن به دکوراسیون مدرن منزل است که در کنار رنگها و چیدمان مدرن و ساده موسیقی ملایمی از نقش و رنگ را به فضایتان اضافه می کند کافیست این شکلات خوری را روی یک میز در گوشه ای خالی از منزل بگذارید تا شیکی و چشم نوازی آن که خود را مرکز توجه می سازد حس کند! 23×14 سانتیمتر
  • وزن (تقریبی)۷۰۰ گرم
برای کسب اطلاع از موجودی تماس بگیرید:
02188014857, 02177650781

این شکلات خوری ساده و شیک مناسب سلیقه های مدرن و ساده پسند است. سطح ساده و در عین حال خوش فرم آن با نقوش اسلیمی به رنگ درخشان و کلاسیک فیروزه ای نقاشی و میناکاری شده است. این شکلات خوری نفیس گزینه ای ایده آل برای اضافه شدن به دکوراسیون مدرن منزل است که در کنار رنگها و چیدمان مدرن و ساده موسیقی ملایمی از نقش و رنگ را به فضایتان اضافه می کند کافیست این شکلات خوری را روی یک میز در گوشه ای خالی از منزل بگذارید تا شیکی و چشم نوازی آن که خود را مرکز توجه می سازد حس کند!
بعلاوه می توانید این شکلات خوری را روی میز آرایش قرار دهید و چند رشته مروارید از آن آویزان کنید و آنرا تبدیل به صندوقچه جواهرات متفاوتی بنمایید و یا روی میز های گرد کنج منزل یا روی بوفه دکوری قرار دهید و در نهایت با اضافه کردن یک یا چند گلدان یا بشقاب مینای دیگر در کنار آن بوفه دکوری خود را با هنر دست استادان هنرمند سرزمینتان تکمیل کنید.
میناکاری هنری است که لعاب رنگهای درخشان با حرارت دادن تثبیت و جزئی از فلز – بویژه مس - می شوند به طوریکه در انواع با کیفیت حتی با سخت ترین و تیزترین ابزارها رنگ از سطح فلز جدا نمی شود, این شکلات خوری مینای نفیس توسط خبره ترین استادان میناکار اصفهانی ساخته و پرداخته شده است.
این شکلات خوری ساده ولی بسیار شیک می تواند هدیه ای منحصربفرد و متفاوت برای انواع مناسبت ها بویژه مراسم ازدواج, سالگرد ازدواج, روز مادر, روز معلم و تولد باشد.

23×14 سانتیمتر

 

دیدگاه‌ها و نظرات

کالاهای مشابه