• 021-88014857, 021-77650781
  • تلگرام: 09302280373
  • eshop@negarkhaneh.ir

فروشگاه
بررسی و خرید آنلاین

نوبانگ کهن

نوبانگ کهن

کد کالا: 1916
گروه هم آوایان سرپرست گروه: حسین علیزاده تدوین: خسرو سلطانی عود٬رباب٬سه تار: حسین علیزاده سرنای بلند٬سرنای کوتاه٬کرنا: خسرو سلطانی دهل٬دف٬نقاره: محمد قوی حلم آواز: گروه هم آوایان این مجموعه قطعاتی است که بر اساس ردیف دستگاه شور به روایت استاد نورعلی برومند و استاد محمود کریمی با تدوین خسرو سلطانی و گروه هم آوایان به سرپرستی حسین علیزاده اجرا شده است. حسین علیزاده در متن دفترچه ی سی دی می نویسد: «ساختمان و آهنگ اصلی گوشه ها به کار گرفته شده و ابداعاتی چه به صورت بداهه نوازی٬‌ چه به صورت ابتکاراتی نوین در تنظیم و تدوین و رنگ آمیزی سازها توسط نوازندگان انجام شده است. نکته ی اساسی و قابل بررسی و تعمق در این مجموعه٬‌ نحوه ی نگرش به ریتم و ملودی است که از جوهر اصلی ردیف گرفته شده و تنها به حفظ اصالت بسنده نشده٬ بلکه گوشه ها به صورت غنی تر و زیبا تری مطرح شده اند که نمایانگر استعداد و بسط و گسترش آنهاست.»
برای کسب اطلاع از موجودی تماس بگیرید:
02188014857, 02177650781

گروه هم آوایان
سرپرست گروه: حسین علیزاده
تدوین: خسرو سلطانی
عود٬رباب٬سه تار: حسین علیزاده
سرنای بلند٬سرنای کوتاه٬کرنا: خسرو سلطانی
دهل٬دف٬نقاره: محمد قوی حلم
آواز: گروه هم آوایان

این مجموعه قطعاتی است که بر اساس ردیف دستگاه شور به روایت استاد نورعلی برومند و استاد محمود کریمی با تدوین خسرو سلطانی و گروه هم آوایان به سرپرستی حسین علیزاده اجرا شده است.
حسین علیزاده در متن دفترچه ی سی دی می نویسد:
«ساختمان و آهنگ اصلی گوشه ها به کار گرفته شده و ابداعاتی چه به صورت بداهه نوازی٬‌ چه به صورت ابتکاراتی نوین در تنظیم و تدوین و رنگ آمیزی سازها توسط نوازندگان انجام شده است. نکته ی اساسی و قابل بررسی و تعمق در این مجموعه٬‌ نحوه ی نگرش به ریتم و ملودی است که از جوهر اصلی ردیف گرفته شده و تنها به حفظ اصالت بسنده نشده٬ بلکه گوشه ها به صورت غنی تر و زیبا تری مطرح شده اند که نمایانگر استعداد و بسط و گسترش آنهاست.»

دیدگاه‌ها و نظرات

کالاهای مشابه